Masaj de relaxare, terapeutic sau anticelulitic?

Comenteaza   0

Masaj de relaxare, terapeutic sau anticelulitic?
Galerie: foto [0]   video [0]

Atunci cand vrem sa ne simtim rasfatate mergem la coafor, la manichiura, la solar si, de ce nu, la masaj. Terapia prin masaj se practica de sute de ani, in primul rand pentru ca acesta actioneaza benefic asupra corpului in intregime, beneficiile masajului fiind multiple. Masajul echilibreaza sistemul nervos, imbunatateste starea pielii, influenteaza activitatea organelor interne, determina modificari in structura sangelui, imbogatindu-l cu oxigen cu 10-15 % mai mult. La salonul ,,Picasso’’ din Pitesti gasiti personal calificat pentru toate tipurile de masaj daca alegeti sa incercati acest mod de terapie.

Majoritatea clientilor prefera masajul de relaxare
Stresul cotidian ne impinge catre metode de relaxare tot mai diversificate, masajul fiind metoda preferata de catre cei mai multi dintre noi. La salonul ,,Picasso’’ al d-nei Ioana Alexandrescu, personalul specializat in arta masajului ofera zilnic, atat doamnelor cat si domnilor, masaj de relaxare, masaj terapeutic, anticelulitic si reflexoterapie, in functie de nevoile si doleantele fiecaruia. Pentru a mari rezistenta, a controla oboseala si a se simti mai bine, majoritatea clientilor opteaza pentru masajul de relaxare. O sedinta ,,de relaxare’’ in cadrul careia toate simturile iti sunt incantate de uleiuri esentiale, dureaza intre 30 si 60 de minute si costa 37 de lei. Uleiurile esentiale ne sustin in dobandirea unei stari bune de sanatate, a unui tonus excelent si a frumusetii fizice.

Masajul terapeutic si cel anticelulitic
Masajul terapeutic este un masaj manual suedez combinat cu alte tehnici de recuperare cum ar fi: aromo-terapia, chiropractica, reflexologia, bioenergia pentru tratarea unor boli curente si accidente, refaceri dupa operatii, traumatisme. ,,Clientii care solicita masaj terapeutic sunt de obicei persoane care sufera de afectiuni reumatismale. In cazuri mai delicate se efectueaza dupa indicatii de specialitate din partea medicului, cu mijloace specifice, solutii si creme terapeutice. Numarul de sedinte si frecventa lor se stabilesc in cursul tratamentului dupa felul cum raspunde fiecare pacient’’ a spus d-na Alexandrescu. O sedinta de masaj terapeutic costa 20 de lei si dureaza in jur de 30 de minute.

Masajul anticelulitic este una dintre cele mai bune solutii de a scapa de „coaja de portocala”. Acest tip de masaj se efectueaza local, in zonele afectate de celulita. Masajul se face de obicei pe solduri, picioare, fese, abdomen. Se folosesc creme reductoare sau uleiuri specifice, pentru a spori efectul anti-celulita. Cu ajutorul acestui masaj se stimuleaza supletea si elasticitatea pielii si a tesuturilor subcutanate si se activeaza circulatia sangelui. Acest tip de masaj nu este un masaj de relaxare - se actioneaza insistent, uneori chiar dureros, asupra zonelor afectate de celulita. Durata masajului este de 50 de minute si costa 36 de lei.

Ana Maria Tudoran, 10-11-2008

Rang: 6.3/10 (16 voturi )

Show biz
Samsung Galaxy S III are o noua functie impresionantaSamsung Galaxy S III are o noua functie impresionanta
Noul Samsung Galaxy S III a fost ales drept telefonul oficial al Jocurilor Olimpice de la Londra...
30-07-2012   529 accesari

NASA ajunge pe MarteNASA ajunge pe Marte
Pe 5 august 2012, un vehicul cu masa de peste 900 kg, poreclit Curiosity va ajunge pe Marte...
28-07-2012   509 accesari

Microsoft detaliaza performanta noului WindowsMicrosoft detaliaza performanta noului Windows
DirectX 11.1, este arma secreta pe care Microsoft, se va putea baza ...
25-07-2012   395 accesari

S-a descoperit cea de-a cincea Luna a lui PlutoS-a descoperit cea de-a cincea Luna a lui Pluto
Primul satelit plutonian a fost descoperit in 1978, numit Charon, este si cel mai mare ...
14-07-2012   508 accesari

O descoperire “imposibila”O descoperire “imposibila”
O echipa de astronomi a descoperit, cu ajutorul telescopului in spectru infrarosu al Marii Britanii din Hawaii, patru perechi de stele care se orbiteaza reciproc, la intervale mai scurte de patru ore....
11-07-2012   476 accesari

Numar accesari: 3631

Cele mai citite articole

Comentarii (2)
as vrea sa fac si eu o sedinta se poate un nr de tel sau ceva...
ce crema imi recomazi ptr celulita...
Comenteaza acest articol
Numele tau:
Comentariu
Cod validare: Cod validare

Publicitate
Arhiva sectiune
Publicitate

RSS din aceasta sectiune

Sondaj

Care credeti ca este cea mai penibila vedeta din show-biz-ul romanesc?

© 2014 - Bitpress - Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii - Publicitate pe site - Arhiva